X Zlot Forum NPM - Beskid Żywiecki

Krótka fotorelacja z jubileuszowego, X-tego Zlotu Forum NPM, który odbył się w Beskidzie Żywieckim w słoneczny, jesienny weekend.

Piątek, 19 października 2012

Złatna, , Bacówka PTTK na Krawcowym Wierchu

Do Złatnej z Wrocławia dotarłem z sonarem, gdzie już na starcie – oczywiście pod sklepem, a gdzie by indziej – spotykam Michuna i mhu. Więc pierwsze piwo startowe już leci. W końcu do schroniska ma być łatwo prosto i przyjemnie, co nie do końca okazuje się prawdą, bo droga po pewnym czasie zmienia się w jedno wielkie błoto, by później się zgubić i musieliśmy iść na grzbiet bez szlaku na wprost.
W schronisku część grupy już się integrowała, więc szybko do nich dołączyliśmy i już wspólnie czekaliśmy na resztę grupy. Ostatnie osoby doszły ok. godziny drugiej w nocy.

Sobota, 20 października 2012

Bacówka PTTK na Krawcowym Wierchu, , Trzy Kopce, , , Pilsko, , , Hala Miziowa, , Schronisko PTTK na Hali Rysiance

Rano pobudka, wyjście z namiotu, śniadanie i idziemy na północ grzbietem głównym Beskidu Żywieckiego. Dość szybko, bo już na Grubej Buczynie mamy świetny widok na Tatry.

Na Trzech Kopcach się rozdzielamy i większość osób idzie od razu do schroniska, a ja z Michunem i mhu udajemy się na Pilsko, bo takiej pogody nie można zmarnować tylko na siedzenie w schronisku.
mhu wchodzi na Palenicę

A na Pilsku widać wszystko to, co najlepsze z tego miejsca.

Robimy tu dłuższą przerwę, w trakcie której dochodzi jeszcze catty101 oraz Jacek K.

W drodze powrotnej zachód słońca zastaje nas na Palenicy.

Więc już po zmroku dochodzimy do schroniska, rozbijamy namioty i dołączamy do forumowego ogniska.

Niedziela, 21 października 2012

Schronisko PTTK na Hali Rysiance, , Schronisko PTTK na Hali Boraczej, , Rajcza

Rano nieśpieszna pobudka, w końcu noc była ciężką ;-) Na szczęście poranne widoki spod schroniska pomagają trochę się przebudzić.

W dalszą drogę idę w takim samym składzie jak wczoraj szedłem na Pilsko.

A czym byliśmy niżej, tym na drzewach było widać piękniejszą jesień.

Dziękuje wszystkim, z którymi miałem przyjemność chodzić lub tylko porozmawiać na zlocie :-)

Więcej zdjęć: https://picasaweb.google.com/100322683368167953190/BeskidZywieckiXZlotForumNPM1921102012?noredirect=1